domingo, 17 de noviembre de 2013

Nova Esquerda Galega exige al Gobierno que cumpla las resoluciones de la ONU

Nova Esquerda Galega, entidad querellante, exige al Gobierno que cumpla las resoluciones de la ONU e investigue las más de 130.000 desapariciones forzosas en el Estado Español y en Galicia que todavía siguen sin aclararse.

El comité de la ONU ha alertado de que el Gobierno incumple la obligación de investigar el destino de más de 130.000 desapariciones forzosas que todavía siguen sin aclararse en España, así como los casos de decenas de miles de niños robados y las 2.500 fosas sin exhumar.

Nova Esquerda Galega celebra que la ONU haya admitido las denuncias de las víctimas del franquismo, y apoye sus demandas de verdad, justicia y reparación.

"El comité ha puesto en evidencia al Gobierno y sus representantes al subrayar que recuerda que España incumple sus compromisos con los derechos humanos y la legislación internacional que ha suscrito", ha señalado N.E.G. que entiende también que la resolución es "un nuevo varapalo a la justicia española y al Tribunal Supremo que se han negado reiteradamente a dar amparo judicial a las víctimas".

En Galicia y especialmente en Vigo y su comarca existen numerosas personas desaparecidas como es el caso de la famosa Rosario Hernández Diéguez “La Calesa”, una niña de solo dieciséis años, vendedora de periódicos y simpatizante del Partido Socialista; en los primeros días de septiembre de 1936 fue violada, mutilada y finalmente asesinada. La Calesa fue tirada al mar frente las islas Cies.

También en Galicia existen numerosas fosas sin exhumar, recientemente Nova Esquerda Galega ha encontrado gracias a la denuncia de familiares de represaliados una de  esas  fosas, en un Concello limítrofe a Vigo,  donde están enterrados 5 militantes del Frente Popular entre ellos un hombre y una mujer de Vigo.


VERSIÓN EN GALEGO

Nova Esquerda Galega, entidade querelante esixe ao Goberno que cumpra as resolucións da ONU e investigue as máis de 130.000 desaparicións forzosas no Estado Español e en Galicia, que aínda seguen sen aclararse.

O comité da ONU ha alertado de que o Goberno incumple a obrigación de investigar o destino de máis de 130.000 desaparicións forzosas que aínda seguen sen aclararse en España, así como os casos de decenas de miles de nenos roubados e as 2.500 fosas sen exhumar.

Nova Esquerda Galega celebra que a ONU admita as denuncias das vítimas do franquismo, e apoie as súas demandas de verdade, xustiza e reparación.

"O comité puxo en evidencia ao Goberno e os seus representantes ao subliñar que recorda que España incumple os seus compromisos cos dereitos humanos e a lexislación internacional que subscribiu", sinalou N.E.G., que entende tamén que a resolución é "un novo varapalo á xustiza española e ao Tribunal Supremo que se negaron reiteradamente a dar amparo xudicial ás vítimas".

En Galicia e especialmente en Vigo e o seu comarca existen numerosas persoas desaparecidas como é o caso da famosa Rosario Hernández Diéguez !A Calesa!, unha rapaciña de só dezaseis anos, vendedora de xornais e simpatizante do Partido Socialista; nos primeiros días de setembro de 1936 foi violada, mutilada e finalmente asasinada. A Calesa foi tirada ao mar fronte a illas Cies.

Tamén en Galicia existen numerosas fosas sen exhumar, reciénteme Nova Esquerda Galega atopou grazas á denuncia de familiares de represaliados unha desas fosas, nun Concello limítrofe a Vigo, onde están enterrados 5 militantes da Fronte Popular entre eles un home e unha muller de Vigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario